آیا هر فرصتی برای کاهش بار از دیالیز وجود دارد
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آیا هر فرصتی برای کاهش بار از دیالیز وجود دارد

دیالیز می تواند کمک به کلیه های آسیب دیده تصفیه و سموم اضافی از خون، که می تواند درمان نجات بخش برای بیماران مبتلا به بیماری مرحله انتهایی کلیه (ESRD). اما در همان زمان، آن را نیز به برخی از ناراحت و برخی از عوارض جانبی به ارمغان بیاورد. آیا هر فرصتی برای کاهش بار دیالیز وجود دارد؟

چرا بیماران می خواهید برای جلوگیری و یا کاهش فرکانس از دیالیز؟

از آنجا که دیالیز است فقط مسئول تخلیه زباله و سموم اضافی از بدن، در حالی که آن را نتواند به تعمیر آسیب کلیه و بهبود عملکرد کلیه. برخی از بیماران دیالیز به دلیل عوامل مختلف واقعا بیمار. این گاهی اوقات عوارض جانبی مانند افت فشار خون، کم خونی، تهوع، استفراغ، بی اشتهایی، کرامپهای عضلانی، و غیره. همه آنها می تواند وضعیت بیماری را تشدید کنند. بنابراین، بیشتر و بیشتر بیماران می خواهید برای جلوگیری و یا حداقل کاهش فرکانس از دیالیز.

آیا هر فرصتی برای کاهش بار دیالیز وجود دارد؟

در تکنولوژی پزشکی مدرن، دیالیز یا پیوند کلیه تنها درمان برای نارسایی کلیه است و دیگر. است مجموعه ای از ابداع درمان بیماری های کلیوی بر اساس طب سنتی چینی (TCM)، همه آنها می خارجی از طب گیاهی چینی که نه تنها جلوگیری از طعم وضعیت حیوان گزنده کمک کند اما همچنین جلوگیری از آسیب دستگاه گوارش وجود دارد. بیایید پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به عنوان مثال.

این است که "یک اندازه متناسب با تمام" درمان. با توجه به وضعیت بیماری خود را، طب گیاهی انتخاب را می توان برای گسترش عروق خونی، ترویج گردش خون، ضد التهاب، ضد انعقاد، اهانت آمیز ماتریکس خارج سلولی و عرضه مواد مغذی ضروری استفاده می شود. هنگامی که گردش خون تحریک می شود، خون و اکسیژن بیشتری را می توان به بافت آسیب دیده انجام و بهبود خود درمان است. این راز که چرا کلیه ها آسیب دیده خود را می تواند معکوس باشد.

اگر می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد طب چینی و یا می خواهید برای کاهش بار دیالیز و یا خلاص شدن از شر آن، شما می توانید پیام را به ما ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند.





:: بازدید از این مطلب : 178
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 8 اسفند 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: